Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

۲۹ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

حال برای بررسی نحوه مهاجرت باید نکاتی را بدانید، این نکات حق مسلم شما است:

اولین نکته انتخاب وکیلی است که بتوان به آن اعتماد کرد و طی عقد قرارداد کار را شروع کرد.

سازمان مهاجرتی گنجی وکیل رسمی کانادا می‌باشد و قرارداد شما با جزئیات پرداخت، تعهدات طرفین و الزامات با یک شرکت ثبت شده در ایران و همچنین ثبت شده در مونترال کانادا خواهد بود. همچنین شما می‌توانید که با موکلین قبلی ما که از طریق شرکت ما قبولی کانادا را دریافت کرده‌اند، صحبت کنید.

دومین نکته انتخاب بهترین روش مهاجرت به کانادا توسط ما با بررسی دقیق شرایط شما، طی جلسه مشاوره حضوری است.

سومین نکته داشتن پرونده‌ای کامل و طبق آخرین قوانین کانادا است. که لازمه آن شرایطی است که ما در شرکت خود برای شما مهیا می‌کنیم:

- ارائه خدمات در زمینه ترجمه مدارک شما و تایید دادگستری

- ارائه کار‌شناس رسمی دادگستری برای ارزیابی املاک شما

- ارائه خدمات حسابرسی توسط حسابدار خبره

- ارائه خدمات توسط مدیر بخش Process به هریک از موکلین در کلیه مراحل

- ارائه مشاوره در تهیه مدارک مورد نیاز

همه ساله در سراسر جهان تعداد زیادی پرونده سرمایه گذاری و کارآفرینی به سفارت‌های کانادا ارسال می‌گردد، آمار منتشره توسط اداره مهاجرت کانادا بیان می‌کند که ۳۶درصد این پرونده‌های دارای نقص کلی مدارک بوده‌اند و عودت داده می‌شوند، دلیل آن هم نداشتن وکیل است.

پس همیشه شانس دریافت اقامت کانادا را با مشاوره با یک وکیل خوب امتحان کنید. می‌توانید فرم ارزیابی رایگان ما را برای این امر پر کنید.


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۱
مهدی قاسمی

این برنامه شامل چهار زیر گروه اصلی است،

الف-سرمایه گذاری در استان‌های منیتوبا - ساسکاچوان - نیوبرانزویک (پرداخت ۱۰۰هزار دلار کانادا بعد از بازدید استان مربوطه در کانادا و قبولی در مصاحبه)

مبلغ ۱۰۰هزار دلار کانادا به عنوان سپرده نزد دولت کانادا باقی می‌ماند که شما می‌توانید با شروع کار مورد نظر از دولت کانادا وام دریافت کنید و بیزینس خود را پر رونق نمایید البته در صورت عدم سرمایه گذاری فرد در استان مربوطه مبلغ سپرده بازپرداخت نخواهد شد. ولی اقامت دائم داده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

ب- سرمایه گذاری فدرال کانادا یا استان کبک پرداخت ۱۸۰۰۰۰ دلار کانادا به یک بانک به عنوان واسطه (این مبلغ بازگردانده نخواهد شد)

در هر صورت فرد سرمایه گذار و خانواده‌اش از ابتدای ورود مقیم دائم کانادا خواهند بود و از بیمه رایگان و حق تحصیل و کار و... برخوردار خواهند بود.

در حال حاضر سریع‌ترین روش کسب اقامت خانوادگی در کانادا می‌باشد و از ابتدای مرداد ۱۳۹۲ شروع شده است. طبق گذشته دارای سقف پذیرش پرونده است و اولویت با کسانی است که سریع‌تر اقدام نمایند.

ج- سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا (ونکوور) یا در استان بریتیش کلمبیا (حومه ونکوور)

مبلغ ۲۰۰هزار تا۴۰۰هزار دلار کانادا به عنوان خرید یک بیزینس در ونکوور یا حومه پرداخت می‌نمایید. همچنین می‌توانید ۱ تا ۵ نفر از اعضاء کلیدی بیزنس خود را نیز در این پرونده به کانادا ببرید. دارا بودن سرمایه اولیه ملکی یا نقد در ایران به مبلغ بالای دو میلیارد تومان از موارد لازمه است. در این روش شما با ویزای کار وارد کانادا شده و در آنجا برای شما در خواست اقامت دائم می‌دهیم.

د- سرمایه گذاری در استان پرینس ادوارد

مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار کانادا به عنوان سپرده نزد دولت کانادا باقی می‌ماند که در صورت عدم سرمایه گذاری فرد در استان مربوطه بازپرداخت نخواهد شد. ولی اقامت دائم داده خواهد شد.


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۰:۲۹
مهدی قاسمی

یکی از راه‌های دریافت اقامت کانادا، برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی است. این برنامه جهت توسعه و تولید اشتغال در کانادا با جذب سرمایه، افراد با تجربۀ تجاری و توان مدیریتی به وجود آمده است.

اگر شما نتوانسته‌اید از راه‌های دیگر به خاطر سن بالای ۳۵ سال و مشمول شدن به سربازی فرزند پسر و نداشتن آیلتس ۷به بالا و... به کانادا مهاجرت کنید، می‌توانید از طریق مهاجرت سرمایه گذاری و کارآفرینی که در زیر بیان شده است، ویزای اقامت دائم که به پاسپورت کانادایی می‌رسد، دست پیدا کنید.

سوالی که بسیاری از هموطنان از ما تلفنی یا از طریق فرم ارزیابی یا وبلاگ پرسیده‌اند، اینست که کدام کشور ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه مهاجرت را دارد، چون معمولا با بسیاری از وکلا صحبت نموده‌اند و با حجم انبوهی از اطلاعات مواجه شده‌اند که تصمیم گیری را برایشان سخت نموده است، ما در زیر دلایل مهاجرت به کانادا را برای این دسته از سرمایه گذاران بیان می‌کنیم:

الف- کانادا در حال حاضر ارزان‌ترین روش مهاجرتی را از طریق استانی دارا می‌باشد، اگر مقایسه کنیم، می‌بینیم که: در حال حاضر مهاجرت سرمایه گذاری استرالیا حدود ۸۰۰ هزار دلار، آمریکا بین ۵۰۰ تا یک میلیون دلار (که با احتساب پرداخت حقوق ۷کارمند طی ۵ سال این رقم به دوبرابر می‌رسد) و ویزای اتحادیه اروپا (مجارستان و بلغارستان و..) در حدود ۱۲۵هزار یورو می‌باشد. کانادا با سپرده گذاری ۱۰۰هزار دلاری (برمبنای دلارکانادا) روشی سودمند خواهد بود.

ب- شما و خانواده‌تان در کانادا از بیمه خدمات درمانی رایگان تا آخر عمر برخوردار خواهید بود. البته اگر مشغول به کار شوید، می‌توانید بیمه درمان کامل دندان را داشته باشید.

ج- تمام فرزندانتان از تحصیل رایگان برخوردار خواهند بود. بسیاری از دانشگاه‌ها به شما بورس و وام (اگر مقیم باشید و نه دانشجوی بین المللی International Student) تعلق می‌گیرد. در حال حاضر مثلا تحصیل در رشته فیزیک در دانشگاه کونکوردیا در شهر مونترال برای یک فرد مقیم رایگان و ماهیانه ۵۷۰ دلار کمک تحصیلی به فرد داده می‌شود.

ه- تعداد زیادی از ایرانیان در شهرهای تورنتو، ونکوور، مونترال، ساسکاچوان، کلگری و نیوبرانزویک زندگی می‌کنند.

برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۰:۲۸
مهدی قاسمی

 لیست مشاغل روش نیروی متخصص فدرال برای سال ۲۰۱۴ اعلام شد و اداره مهاجرت کانادا از ابتدای ماه می‌(۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳) پرونده‌های جدید در این روش را می‌پذیرد. شرایط و ظرفیت‌های اعلام شده به شرح زیر می‌باشد. ظرفیت کلی روش تخصصی فدرال برای سال جدید ۲۵۰۰۰ فایل در ۵۰ رشته زیر می‌باشد. این ظرفیت برای هر رشته ۱۰۰۰ پرونده در نظر گرفته شده.

توانایی در زبان انگلیسی یا زبان فرانسه و داشتن یک سال سابقه کار یکی ازعوامل اکتساب امتیاز از اداره مهاجرت کانادا برای واجد شرایط شدن متخصصین می باشد. اگر سطح زبان انگلیسی و یا فرانسه کمتر از سطح متوسط باشد ( کمتر از IELTS 6 )، متقاضی شرایط مهاجرت از روش تخصصی فدرال را ندارد.

برای دیدن لیست به قسمت مهاجرت به کانادا در موضوعات همین وب مراجعه نمایید.


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۰
مهدی قاسمی

در روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک، که سریع‌ترین روش مهاجرت به کانادا نیز می‌باشد، متقاضی متعهد می‌گردد مبلغ بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار دلار کانادا را در اختیار دولت کانادا قرار دهد و در عوض هیچ گونه تعهدی پس از ورود به کانادا نخواهد داشت و خود و تمامی افراد خانواده قادر به کسب اقامت دائم و بدون هیچ‌گونه تعهد و شرط کانادا می‌باشند.

متقاضیان با داشتن تجربیات مدیریتی و یا تجاری قادر به قرار گیری در این گروه حتی بدون داشتن تخصص و یا مدرک زبان می‌باشند. در ضمن این سازمان مهاجرتی با داشتن نمایندگی از معتبرترین بانک‌های کانادا، Desjardin  و Arton Capital در تمامی مراحل این برنامه مهاجرتی، از تهیه مدارک و نامه‌ها، مصاحبه‌ها و در پایان اخذ اقامت دائم کانادا به عنوانی وکیلی آگاه در کنار شما خواهد بود.

مزیت‌ها و شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک در جدول های زیر نوشته شده است.

مزیت‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

  • عدم نیاز به داشتن مهارت در زمینه زبان انگلیسی و یا فرانسه
  • عدم الزام به راه اندازی بیزینس
  • سریع‌ترین روش مهاجرتی به کانادا
  • اخذ اقامت دائم کانادا بدون هیچ‌گونه شرط

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق روش سرمایه گذاری کبک :

شرایط لازم روش سرمایه گذاری کبک
ارزش اموال و دارائی‌ها معادل ۱٬۶۰۰٬۰۰۰ دلار کانادا (شامل ملک، سهام، پول نقد- لازم به انتقال این اموال به کانادا نمی‌باشد)
سابقه کاری داشتن سابقه کاری مدیریتی تمام و یا بخشی از یک بنگاه تجاری به مدت ۲ سال در ۵ سال گذشته
سرمایه گذاری لازم پرداخت مبلغ ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار دلار به دولت کانادا

برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۴
مهدی قاسمی