Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است


رویال بانک کانادا، (به انگلیسی: Royal Bank of Canada) شرکت خدمات مالی و بانکداری کانادایی است، که بزرگترین موسسه مالی کانادا بر پایه میزان ارزش بازار سرمایه شناخته می‌شود. شمار کارکنان این بانک بیش از ۸۰ هزار نفر است، که به بیش از ۱۸ میلیون مشتری در سراسر جهان خدمات عرضه می‌نمایند.

رویال بانک کانادا در سال ۱۸۶۴ در شهر هلیفکس، نووا اسکوشیا تاسیس شد و در حال حاضر دارای شبکه‌ای از ۴۳۹ شعبه در ایالات متحده آمریکا، ۱۲۷ شعبه در ۱۷ کشور حوزه دریای کارائیب و ۱٫۲۰۹ شعبه در سایر نقاط جهان می‌باشد.

شعبه مرکزی این شرکت در شهر مونترآل، استان کبک قرار دارد و دفتر عملیاتی آن نیز در شهر تورنتو، انتاریو مستقر می‌باشد. سهام این بانک در بازار بورس نیویورک، بازار بورس تورنتو و بورس سیکس سوئیس دادوستد می‌شود.

رویال بانک کانادا در سال مالی ۲۰۱۲ با درآمدی معادل ۲۹٫۷ میلیارد دلار کانادا، به‌عنوان بزرگترین شرکت کانادایی شناخته شد. همچنین در آخرین رتبه‌بندی انجام شده توسط مجله فوربز در فهرست فوربز جهانی ۲۰۰۰ در رتبه ۶۸ از بزرگترین شرکت‌های جهان، قرار گرفت.

لازم به ذکر است که مانی اوردر های دفتر ما از همین بانک یعنی رویال بانک کانادا می باشد .

منبع : wikipedia

برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۹
مهدی قاسمی

جهت ورود و اقامت موقت در کانادا ۳ نوع ویزا وجود دارد:

ویزای توریستی کانادا

کانادا هر ساله حدود ۴ میلیون بازدید کننده دارد. بازدیدکنندگان و گردشگرانی که قصد ورود به کانادا را دارند باید برای اخذ ویزای توریستی یا دیدار اقدام نمایند. اخذ این ویزا که در واقع ویزای اقامت موقت کاناداست، مشروط به تحقق شرایطی است که در ادامه توضیح داده شده است. دعوت‌نامه جهت اخذ ویزا برای متقاضیان مهاجرت توریستی به کانادا باید به صورتی باشد که بتواند اداره مهاجرت کانادا را قانع نماید که فرد پیش از اتمام زمان ویزا، کانادا را ترک می‌نامید. بنابراین عواملی نظیر داشتن شغل، داشتن خانواده، و داشتن خانه و ملک که شانس بازگشت متقاضی دریافت ویزای توریستی کانادا را افزایش می‌دهد، در تصمیم‌گیری سفارت کانادا موثر است و شانس دریافت ویزا را افزایش می‌دهد. مدت اعتبار ویزای توریستی کانادا معمولا حدود ۶ ماه است ولی تحت شرایط خاصی امکان تمدید ویزا وجود دارد.

ویزای دانشجویی کانادا

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارند، لازم است که کانادا را دریافت نمایند. اداره مهاجرت کانادا معمولاً پس از دریافت پذیرش دانشگاه و اطمینان از توانایی دانشجو جهت تأمین هزینه‌های زندگی و شهریه دانشگاه مجوز تحصیل را صادر می‌کند.

ویزای کار در کانادا

افرادی که دارای یک دعوت نامه معتبر و تایید شده از یک شرکت معتبر کانادایی باشند می‌توانند از این طریق تقاضای ویزا نمایند. ویزای کار جهت کار و زندگی موقت در کانادا است و به معنی گرفتن اقامت دائم کانادا نیست اما امکان تقاضا برای اقامت دائم از داخل کانادا امکان پذیر است.


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۸
مهدی قاسمی

مهاجرت به کانادا از طریق این برنامه ویژه گروه های زیر می‌باشد:

  • گروه فارغ التحصیلان با داشتن سابقه کار کانادایی

اخذ مدرک و به اتمام رساندن یک دوره تحصیلی حداقل دو ساله و تمام وقت از یک موسسه آموزشی کانادایی.

داشتن حداقل حداقل یک سال سابقه کار در ۲ سال گذشته. (قبل از زمان درخواست)

آشنایی با زبان انگلیسی و یا فرانسه

 

  • گروه دارندگان ویزای کار

داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار حرفه ای و تمام وقت در ۳ سال گذشته
آشنایی با زبان انگلیسی و یا فرانسه
متقاضیان این برنامه قادر خواهند بود در طول مدت پروسه در داخل کانادا بمانند.


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۴
مهدی قاسمی

متقاضیان مهاجرت به کانادا در صورتی که یک خویشاوند نزدیک در کانادا داشته باشند، مانند همسر، فرزند، پدر و مادر و این خویشاوند دارای اقامت دائم (Permanent Resident) و یا شهروندی کانادا (Citizen) باشد قادر خواهند بود از طریق برنامه اسپانسرشیپ اقامت کانادا را دریافت نمایند.


  • شرایط اسپانسر کننده:

اسپانسر کننده باید حداقل ۱۸ سال سن داشته و شهروند و یا مقیم دائم کانادا باشد. وی همچنین باید متعهد شود که برای ۳ سال نیازهای مادی بستگان خود را به شرح زیر تامین نماید:

۱-خوراک، مسکن و پوشاک در صورتی که فرد متقاضی قادر به تهیه آن نباشد
۲- هزینه های بهداشتی که توسط دولت پوشش داده نمی‌شود مانند دندان پزشکی

  • اسپانسر کردن همسر:

در مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، همسر (زن یا شوهر) به کسی اطلاق می‌شود که قانونا با فرد مقیم کانادا ازدواج کرده است. اگر ازدواج در کانادا انجام شده باشد، باید مدارک ازدواج صادر شده توسط ایالت یا منطقه مربوطه ارائه گردد و چنانچه ازدواج در کشوری غیر از کانادا صورت گرفته باشد باید از نظر قوانین آن کشور و نیز قوانین کانادا معتبر، قانونی و قابل ترجمه باشد. سن همسر باید بیشتر از ۱۶ سال باشد.

  • اسپانسر کردن فرزند:

تنها فرزندان وابسته را می‌توان برای مهاجرت به کانادا اسپانسر نمود. فرزند وابسته به فرزندی گفته می‌شود که و کمتر از ۲۲ سال باشد. البته فرزندانی که ازدواج کرده و یا سنی بالای ۲۲ سال داشته باشند را نیز می‌توان اسپانسر کرد در صورتی که از زمان ازدواج یا از زمان رسیدن به سن ۲۲ سالگی دانشجوی تمام وقت بوده و از نظر مالی به والدین وابسته باشند و یا پس از ۲۲ سالگی به دلیل معلولیت و ناتوانی جسمی از نظر مالی به والدین متکی باشند.

  • اسپانسر کردن سایر خویشاوندان:

بجز همسر و فرزندان برخی دیگر از بستگان را نیز می‌توان برای دریافت اقامت دائم کانادا اسپانسر کرد. این بستگان عبارتند از:

پدر و مادر

برادر، خواهر، برادرزاده، خواهرزاده، و نوه

پدر بزرگ و مادر بزرگ

هر خویشاوند دیگری غیر از موارد ذکر شده با هر شرایط سنی به شرطی که اسپانسر کننده همسر، فرزند، مادر، پدر، برادر، خواهر، پدربزرگ، مادربزرگ، عمو، عمه، خاله، دایی، خواهرزاده، و برادرزاده ای که از طریق مهاجرت خویشاوندی بتوان اسپانسر کرد نداشته باشد.


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۷
مهدی قاسمی