Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است


بالاخره پس از گذشت تقریبا 20 روز از ارسال پرونده قبول شدگان کبک به سیدنی نوا اسکوشیا در کانادا، فایل نامبر مربوطه صادر و با ایمیل به اطلاع یکی از متقاضیان رسید. توجه داشته باشید که این زمان تقریبی است و نباید مبنا قرار گیرد و امکان دارد این زمان برای پرونده های مختلف تفاوت بسیار داشته باشد. نمونه نامه مربوطه را میتوانید از این لینک دانلود کنید.

توجه: حتما به ایمیل فرستنده توجه کنید و همواره علاوه بر inbox اصلی، Buck mail یا Spam ایمیل باکس خود را نیز چک نمایید.
ممکن است ارسال ایمیل تا 1 ساعت هم طول بکشد . در صورتی که ایمیل برایتان ارسال نشد ، دوباره این عمل را انجام دهید .


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۵
مهدی قاسمی

تنها برای ارسال پیامک اطلاعات ( شماره و ادرس دفتر و .. ) 

در غیر این صورت سعی کنید یه خودکار و قلم نزدیک خودتون داشته باشید !

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۲۲
مهدی قاسمی


سازمان مهاجرتی ITC اقدام به انتشار ترجمه ای از متن بیانیه ابلاغ شده اولیه آقای رابرت باربل از اداره مهاجرت کبک در وبسایت خود کرده که میتوانید آنرا از اینجا ببینید.

قسمت قابل توجه این ترجمه به قرار زیر است:

“چه رویکردی برای پرونده هایی که بعد از ۵ دسامبر ۲۰۱۱ دریافت می شوند در حالی که نتوانسته اند نیاز قانون جدید را برآورده کنند اتخاذ می شود؟

اداره مهاجرت جهت برخورد عادلانه با متقاضیان مهاجرت، پرونده های افرادی که پس از این تاریخ نتوانسته اند نتیجه آزمون مهارت زبان خود را ارسال کنند را برگشت نمی دهد و منتظر دریافت نتیجه آزمون می ماند. با وجود این، بر اساس این قانون جدید، از متقاضیان دعوت خواهد شد تا درخواست های خود را تکمیل کنند و نتایج آزمون مورد قبول اداره مهاجرت را در ماه های آتی برای ما ارسال دارند.

پس از گذشت چند ماه از ارائه درخواست، اگر متقاضی همچنان نتواند نیازهای این قانون جدید را برآورده کند و نتیجه آزمون را برای ما ارسال نماید، پرونده او برگشت داده می شود.”

البته این قسمت از ترجمه  کمی متفاوت با متن ترجمه انگلیسیی (گوگل ترانسلیت) است که سایت پارس کانادا منتشر کرده است و بنظر دقیق تر و درست تر میرسد.

    احتمالا بسیاری از متقاضیان که از آمادگی نسبی زبان فرانسه و انگلیسی برخوردار باشند با استناد به این گفته بتوانند مدارک خود را ارسال دارند.
    ضمنا مکانهای جایگزینی برای دادن امتحان TCFQ مثل کشورهای ترکیه (سه شهر استانبول، آنکارا، ازمیر)، دوبی ، افغانستان و پاکستان نیز وجود دارند.

برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۷
مهدی قاسمی


ایرانتو: با وجود اینکه تصور می شد با نزول ارزش دلار کانادا در یکسال گذشته صدمه ای جدی بر رونق تعداد توریستهای کانادایی که به آمریکا میروند وارد آید، اما به نظر می رسد که تاثیر این کاهش چندان عمده نبوده است.

پژوهش جدیدی که از سوی بی ام او کاپیتال مارکت منتشر شده نشان می دهد که تردد روزانه در مرز جنوبی کانادا در مقایسه با رونق تاریخی سال گذشته کاهشی 7 درصدی را نشان می دهد.

این در حالیست که طی سال 2013 ارزش دلار کانادا در مقابل دلار آمریکا 11 درصد سقوط کرده و عملا از قدرت مالی کاناداییهایی را که قصد مسافرت به آمریکا را داشته اند کاسته شده است. علاوه بر آن طی این مدت قیمت بنزین هم افزایش چشمگیری داشته که مخارج سفر را بالا برده است.

تعداد کاناداییهایی که ظرف دوازده ماه گذشته از آمریکا بازدید کرده اند حدود 55 میلیون نفر برآورد می شود که سه برابر آمریکاییهایی است که در مدت مشابه وارد کانادا شده اند.

گزارش بی ام او می گوید تعداد آمریکاییهای بازدیدکننده طی یکسال گذشته به نحو کم سابقه ای کاهش یافته است. بر اساس برآوردها کاناداییها سالانه حدود 20 میلیارد دلار در فروشگاهها، رستورانها، فرودگاهها و دیگر مراکز تجاری آمریکا هزینه می کنند.


منبع : ایرانتو


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۶
مهدی قاسمی

کبک


طبق اعلام رسمی سایت اداره مهاجرت کبک، از اول ژانویه 2012،  هزینه پروسس پرونده های کبک (مهاجرت تخصصی) افزایش خواهد یافت.

بر این اساس، هزینه پروسس پرونده های افراد مختلف به شرح زیر خواهد شد:

    متقاضی اصلی پرونده: 406 دلار کانادا………………………یعنی افزایش 11 دلاری
    یک زوج: 562 دلار کانادا …………………………………………یعنی افزایش 15 دلاری
    یک زوج و یک فرزند (خانواده 3 نفره): 718 دلار کانادا……یعنی افزایش 19 دلاری
    یک زوج و دو فرزند (خانواده 4 نفره): 874 دلار کانادا…….یعنی افزایش 23 دلاری
    افزودن فرزند یا همسر به پرونده: 156 دلار کانادا…………یعنی افزایش 4 دلاری

    قابل توجه متقاضیانی که مانی اردر های سال 2011 را تهیه کرده اند ولی میخواهند پرونده خود را در سال 2012 باز کنند:

جای هیچگونه نگرانی نیست. شما میتوانید با تهیه یک مانی اردر به اندازه مابه التفاوت های مذکور و قرار دادن آن در کنار مانی اردر قبلی خود، پرونده را ارسال نمایید.
برای مشتریان جدیدی که قبلا مانی اردر خود را از محل دیگری تهیه دیده بودند کارمزد دریافت میگردد.
نکاتی درباره ارجاع مانی اردر ها:

    طی چند روز اخیر با اعلان قوانین جدید مهاجرت به استان کبک، متاسفانه بسیاری از متقاضیانی که همه مدارک خود را آماده نموده بودند با توجه به تعطیلات، موفق به ارسال نشدند و بایستی تا اخذ مدارک زبان خود صبر نموده و سپس اقدام به ارسال پرونده نمایند. برخی از این دوستان قبلا و برخی دیگر در یکهفته پایانی منتهی به 6 دسامبر از ما مانی اردر تهیه کرده بودند و پس از شنیدن خبر تغییر قوانین، خواهان استرداد مانی اردر خود شدند.
    ضمن احترام به ایندسته از دوستان متقاضی و درک وضعیت سخت موجود اعلام میداریم خوشبختانه سری مانی اردر های تهیه شده از WESTERN UNION همگی تا 3 سال به راحتی قابلیت نقد شدن بدون مشکل برای اداره مهاجرت کبک و فدرال دارند و این دوستان میتوانند با محفوظ نگه داشتن آن نزد خودشان، به محض آمادگی لازم از آنها استفاده نمایند. درباره تاریخ انقضای این مانی اردر ها به وبسایت رسمی وسترن یونیون مراجعه فرمایید. پروسه ارجاع این مانی اردر ها عملا برای ما در این شرایط امکانپذیر نیست. چون ما فقط به عنوان یک رابط برای واریز هزینه ها به وزارت دارایی کبک عمل میکند و هزینه مانی اردر ها به حساب این ارگان دولتی در کبک واریز شده. مانی اردر یک کالا نیست که بتوان دوباره و به راحتی آنرا تعویض کرده یا برگرداند.
   

برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۴۱
مهدی قاسمی