Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است



کانادا دارای حدود 80 دانشگاه و 220 کالج است. سالیانه بیش از 130,000 دانشجو از خارج از کانادا جهت تحصیل به کانادا می آیند .
مقررات پذیرش دانشگاه ها بسیار متفاوت است و در شیوه پذیرش دانشجو مستقل عمل می کنند.سطح علمی اکثر دانشگاه های کانادا بسیار بالا بوده و شهرت بین المللی دارند.
با این حال تنها 10 درصد از ظرفیت پذیرش دانشگاه ها به متقاضیان بین المللی اختصاص دارد و بقیه در اختیار شهروندان و مهاجران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۹
مهدی قاسمی


ونکوور که یک شهر بزرگ با آب‌وهوایی معتدل است، جزو چندنژادترین شهرهای جهان به حساب می‌آید. بیش از چهل درصد از جمعیتش، انگلیسی‌تبار و سی درصد فرانسوی‌ هستند. عده زیادی آلمانی، ایرانی، هلندی و اوکراینی نیز در این شهر زندگی می‌کنند.ونکوور جزو ایالت بریتیش کلمبیا در نواحی جنوب‌غربی کانادا منطقه‌ای کوهستانی است و دارای جنگل، دریاچه و دره‌های محفوظ با زمین‌های کشاورزی حاصلخیز می‌باشد. در واقع شهرهای ونکوور غربی و شمالی به وسیله خلیج برارد از اقیانوس جدا شده و مجموعه کل این دو شهر، ونکوور نامیده می‌شود. ونکوور در ساحل اقیانوس آرام واقع شده و تابستانی گرم و کاملا خشک و زمستانی با هوای ملایم و ابری و مرطوب دارد. به طور کلی هوای این منطقه معتدل بوده و میانگین حداکثر دما در گرم‌ترین ماه به 22 درجه و در سردترین ماه به 5 درجه سانتیگراد می‌رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۰۴
مهدی قاسمی


مونترال دومین شهر بزرگ و یکی از سه شهر مهم کانادا، زمانی مهم‌ترین شهر کانادا از نظر تولید ثروت و تا قبل از ۱۹۷۶ بزرگترین شهر این کشور بود اما پس از آغاز شدن بحث‌هایی در مورد استقلال کبک که منجر به خروج بخشی از ثروت و قدرت شهر و انتقال آن به تورنتو شد کم کم تورنتو گوی سبقت را از آن ربود. با این حال همچنان به دلیل اهمیت‌های سوق‌الجیشی، اقتصادی، توریستی و فرهنگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و به رغم شهرت یافتن برخی از فعالیت‌های هنری چون جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، کماکان پایتخت فرهنگی کانادا محسوب می‌شود. خصوصاً که هزاران نویسنده، هنرمند و روزنامه‌نگار ساکن این شهر به هر دو زبان رسمی کانادا، انگلیسی و فرانسه به تولید فرهنگی و هنری اشتغال دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۵
مهدی قاسمی


کالگری یا کلگری (در انگلیسی: Calgary) شهری در جنوب استان آلبرتای کانادا است. این شهر یکی از مهم‌ترین قطب های اقتصادی این کشور بشمار می‌آید.

این شهر در جنوب غربی کشور کانادا قرار دارد و مرکز انرژی و فعالیتهای نفتی در شمال قاره آمریکا محسوب می‌شود. شهر کالگری با جمعیتی بالغ بر 1 میلیون نفر یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کانادا است. در این شهر زبان انگلیسی زبان روزمره بشمار می‌آید ولی کارمندان دولتی موظف به تسلط به زبان فرانسه نیز می‌باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۰
مهدی قاسمی


نتاریو یکی از استان‌های شرقی کانادا است و از نظر جمعیت و فعالیت های اقتصادی ،بزرگترین و قوی ترین استان کانادا محسوب می شود. مرکز آن تورنتو است و اتاوا (پایتخت کانادا) نیز در آن قرار دارد. وسعت انتاریو ۱،۰۷۶،۳۹۵ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۱۲،۵۴۱،۴۱۰ نفر (برآورد سال ۲۰۰۵) است.39% جمعیت کل کانادا در این استان ساکن هستند که اکثر آن در قسمت جنوبی آن مشهور به انتاریو جنوبی متمرکز هستند. انتاریو پیش رو ترین ایالت در زمینه تولید است و 52% از کل تولید ارسالی کانادا از این استان می باشد.
از لحاظ جغرافیایی استان انتاریو در شرق کانادا و در بین استان کبک و مانیتوبا قرار دارد. از جنوب با ایالت های مینسوتا، میشیگان، اهایو، پنسیلوانیا و نیویورک امریکا هم مرز است. این ایالت همچنین از شمال به خلیج های هادسون و جیمز منتهی می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۵
مهدی قاسمی