Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

استقبال استان کبک از مهاجران در سال ۲۰۱۷

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ق.ظ



۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ وزیر مهاجرت کبک طرح مهاجرتی این استان برای سال ۲۰۱۷ را اعلام نمود. طبق اعلامیه منتشر شده، وزیر مهاجرت کبک در نظر دارد تا در سال ۲۰۱۷ تعداد ۵۱٫۰۰۰ مهاجر تازه وارد را از طریق روشهای مختلف مهاجرتی به این استان بپذیرد.

همچنین جهت کسب اطمینان بیشتر از یادگیری زبان فرانسوی توسط تازه واردین قرار است که بودجه برنامه های آموزشی زبان فرانسه نیز تا سقف ۳۱ میلیون دلار افزایش پیدا کند.

ظرفیت پذیرش اعلام شده به ظرفیتهای پذیرفته شده در سالهای پیش نزدیک است. هدف برنامه اعلام شده این است که در طی دوسال آینده ظرفیت پذیرش در سطح ۵۱٫۰۰۰ باقی مانده و از آن پس به تدریج افزایش پیدا کند تا در سال ۲۰۱۹ این ظرفیت به ۵۲٫۵۰۰ پرونده برسد.

از کل تعداد مهاجران، ۳۰٫۰۰۰ پرونده – در حدود ۶ پرونده از هر ۱۰ پرونده- جزو روشهای اقتصادی یعنی متقاضیان حرفه و تخصص و سرمایه گذاران ( سرمایه گذاری، کارآفرینی و خوداشتغالی) خواهد بود. از لحاظ جغرافیایی نیز برنامه ۲۰۱۷ بیشتر نگاه مساعدی نسبت به کشورهای آفریقایی و آسیایی خواهد داشت.

طبق برنامه پیشنهاد شده توسط وزیر مهاجرت استان کبک، خانم کاترین ویل، در سال ۲۰۱۷ بین ۲۴٫۲۰۰ تا ۲۶٫۳۰۰ پرونده برای متقاضیان حرفه و تخصص کبک اختصاص داده شده است.  ظرفیت پذیرش در گروه بیزنس نیز تعداد ۳٫۶۰۰ تا ۳٫۹۰۰ پرونده تعین شده است.


منبع : west pass

مانی اردر


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۹
مهدی قاسمی

مهاجرت به کبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">