Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

اسپانسرشیپ همسر

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ



بازنگری IRCC در مورد اسپانسرشیپ همسر/شریک زندگی: در حال حاضر برای بسیاری از متقاضیان زمان پروسس کمتر از 12 ماه می باشد.
با فرا رسیدن تابستان، موسم عروسی بر پا است، دولت کانادا اظهار می نماید که، در بسیاری از موارد، زمان پروسس برای پرونده های اسپانسر همسری/شریک زندگی به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده است.
تا اواخر سال 2015، زمان پروسس پرونده های مربوط به این برنامه، توسط بخش صدور ویزا، فهرست شده بود. با این وجود، در حوالی سال جدید، نحوه فهرست کردن زمان پروسس پرونده ها تغییر کرد. بجای اینکه زمان پروسس، توسط بخش صدور ویزا فهرست شود، تنها یک موعد در ماه در نظر گرفته شد. در حال حاضر، زمان پروسس پرونده ها، بر مبنای کشوری که از آنجا تقاضای مهاجرت ارسال می شود، تعیین می گردد.


این تغییر، به زوج ها این امکان را می دهد تا بتوانند تصمیمات بهتری اتخاذ نمایند که بر آن اساس برای برنامه اسپانسرشیپ از داخل کانادا و یا خارج از کانادا اقدام کنند. به علاوه، در بسیاری از موارد، این برنامه، به افراد اسپانسر شده اجازه می دهد تا بتوانند اقامت دائم کانادا را سریعتر از پرونده های قبلی دریافت نمایند. عاملی که باعث تسلی خاطر بسیاری از شهروندان و مقیمان کانادایی، همسران و شریکان زندگی آنها می شود، کسانی که آرزو دارند هر چه زودتر به یکدیگر در کانادا ملحق شوند.
زمان پروسس پرونده ها برای برخی از کشورها در حال حاضر کمتر از یک سال است و این زمان، مدت زمانی که به طول می انجامد تا ارزیابی اولیه اسپانسر صورت بگیرد را نیز در بر می گیرد. این کشورها شامل کشورهای ذیل می باشند:
فرانسه، استرالیا، اسپانیا، تونس، مراکش، نیوزیلند، پرو، برزیل، ایران، اسرائیل، پرتغال، مجارستان، تایوان، ترینیداد و توباگو، اوکراین و سوئیس.
برای بسیاری از کشورها، مدت زمان پروسس قریب به یک سال و یا کمی بیشتر می باشد.
در مارچ سال جاری، دولت جدید لیبرال کانادا اعلام نمود که قصد دارد تا تعداد مقیمان دائمی جدیدی که از طریق طبقه بندی خانوادگی “Family Class Category” وارد کانادا می شوند را افزایش دهد. این فاکتور می تواند بر کاهش آتی مدت زمان پروسس پرونده ها تأثیر گذار باشد.
اسپانسر شیپ همسر/شریک زندگی از خارج از کانادا
معمولا، تقاضای خارج از کانادا زمانی صورت می گیرد که فرد اسپانسر شده در خارج از کانادا زندگی کند. با این وجود، متقاضیان خارج از کانادا همچنان می توانند در کانادا باشند و از طریق برنامه خارج از کانادا یا همان “Outland” اقدام نمایند و امکان دارد که در طول پروسس پرونده اجازه ورد و خروج به کانادا به آنها داده شود. با این وجود، در خصوص چنین مواردی، در اختیار مقامات اداره مهاجرت کانادا است که فرد اسپانسر شده بتواند در طول پروسس، اجازه ورود مجدد به کانادا داشته باشد. همچنین این جزو اختیارات آنها است که آیا پرونده این افراد می تواند در صورتی که فرد اسپانسر شده در کانادا زندگی کند، در جریان پروسس قرار بگیرد یا خیر.
پرونده متقاضیان خارج از کانادا از طریق بخش صدور ویزا ای صورت می گیرد که امور مربوط به متقاضیان آن کشور را بررسی می کند یا از طریق جاییکه آنها به صورت قانونی حداقل برای مدت یک سال پذیرفته شده اند.
لازم به ذکر است که، مدت زمان پروسس، در حال حاضر به طریقی دیگر (بر اساس کشورها) منتشر می شود و این در حالی است که معیارهای ارزیابی برای این برنامه به همان روال سابق می باشد. جهت اسپانسر شدن، هر فرد می بایست شرایط زیر را احراز نماید:
- 18 سال و بالاتر
- شهروند کانادا، سرخپوست یا مقیم دائم
- اسپانسر فردی از طبقه خانوادگی “Family Class” باشد.
- در کانادا زندگی کند و یا اینکه اگر شهروند کانادایی ای هست که خارج از کانادا زندگی می کند شواهدی ارائه نماید که نشان دهد که زمانی که فردی اسپانسر شده، مقیم دائم شد، او در کانادازندگی خواهد کرد.
- به همراه همسر/شریک زندگی اش قراردادی را امضاء نماید که تأئید کند تا هر طرف مسئولیت ها و تعهدات خود را متوجه شده است.
- تعهدنامه کفالت مالی را امضاء نماید که متعهد می شود که نیازهای اولیه همسر/شریک زندگی اش، و در صورت مقتضی، فرزندانش را برآورده خواهد نمود، و
- ثابت کند که درآمد کافی برای تأمین نیازهای اولیه همسر/شریک زندگی، و در صورت مقتضی، فرزندانش را دارد.
فردی که اسپانسر می شود (و در صورت مقتضی، اعضای خانواده اش) می بایست:
- فرم های مورد نیاز را تکمیل و امضاء نمایند.
- قبل از ارسال درخواست، معاینات پزشکی انجام دهند (نتایج پزشکی برای 12 ماه معتبر خواهند بود)
- گواهی عدم سوء پیشنه امنیتی و کیفری ارائه نماید
- پاسپورت داشته باشد و، در بعضی از کشورها، ویزای خروج از کشور داشته باشد،
- و در صورت لزوم، در مصاحبه واقع در بخش ویزای سفارت یا کنسولگری کانادای حاضر شود.

روشی دیگر: اسپانسرشیپ از داخل کانادا
روش دیگر برای اسپانسر همسر/شریک زندگی از طری اسپانسرشیپ از داخل کانادا است. اسپانسرشیپ داخلی زمانی صورتی می گیرد که زوج با هم در کانادا باشند و همسر/شریک زندگی بیگانه، وضعیتی موقت در کانادا داشته باشد حال به عنوان یک کارگر، دانشجو یا توریست. نقطه ضعف اقدام از طریق این روش “Inland” این است که مدت زمان پروسس پرونده بیشتر است.
با این وجود، فردی که اسپانسر می شود می تواند زمانیکه پرونده اسپانسرشیپ اش در جریان پروسس است، واجد شرایط برای دریافت مجوز کار، بدون نیاز به کارفرما یا مکان جغرافیایی خاصی باشد. در دسامبر سال 2014، دولت کانادا یک برنامه آموزشی راه اندازی کرد که از طریق آن فرد اسپانسر شده از طریق اسپانسرشیپ Inland ممکن است ویزای کار بدون نیاز به کارفرما را قبل از تأئید اسپانسرشیپ خود دریافت نماید. این برنامه آزمایشی در دسامبر 2015 تمدید شد و در حال حاضر به قوت خود باقی است.
بر طبق اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا، کل زمان پروسس برای اسپانسرشیپ همسر/شریک زندگی از طریق روش داخل از کانادا “Inland” ، 26 ماه است.

هر دو روش در حال حاضر مزایایی دارد
برای افرادی که امکان اقدام از طریق روش “Inladn” و “Outland” دارند، در حال حاضر هر دو روش مزایای بیشتری از گذشته دارند. از یک طرف، کاهش زمان پروسس “Outland” به این معنی است که زوج ها می توانند از طریق اقامت دائم زودتر به یکدیگر ملحق شودند، و به آنها اجازه می دهد که با اعتماد بیشتری بتوانند زندگی، شغل و خانواده خود را در کانادا بسازند و در آینده زندگی امن تری داشته باشند. از طرف دیگر، برنامه آزمایشی اخذ مجوز کار بدون نیاز به کارفرما از طریق روش “Inland” یک موفقیت بزرگ به حساب می آید.


منبع : ایرانتو

برای سفارش مانی اوردر اینجا کلیک کنید



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
مهدی قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">