Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

اشاره وزیر مالیه به کاهش مالیات

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ق.ظ


با چشم اندازی از انباشتگی چند میلیارد دلار مازاد بودجه، "جو اولیور" وزیر مالیه از چرخش سیاستهای مالی دولت فدرال سخن می گوید، آنهم درست پیش از انتخابات عمومی.

پس از سالها که سیاست بودجه ریاضتی توسط جیم فلاهرتی وزیر سابق مالیه اعمال می شد، اکنون اولیور از هزینه بیشتر اما محتاطانه دولت سخن می گوید.

برنامه های مصرفی سال آینده نشان می دهد بودجه سال 2015 دارای مازاد خواهد بود. در این چشم انداز است که اولیور صراحتا از کاهش مالیات برای خانواده ها و افراد سخن می گوید. در کنار کاهش مالیات اولیور تاکید می کند هزینه های سنجیده شده جدید و کاهش بدهی دولت هم از اولویتهای بودجه سال آینده خواهد بود.

دولت فدرال در سال 2007 مازادی برابر با 10.3 میلیارد دلار را به دست آورد اما بحران اقتصادی سال 2008 بودجه دولت فدرال را هم قرمز کرد و در این سال کسری بودجه به بیش از 6 میلیارد دلار سر زد.

کسری ای که در سال بعدی حدودا ده برابر شده و به 58.2 میلیارد دلار رسید.

در مورد اشتغال هم اولیور تاکید می کند او نگرانی جدی ای در مورد توانایی کانادا در زمینه ایجاد فرصتهای شغلی جدید ندارد و اضافه کرد انتظار می رود بهبود اقتصادی در ایالات متحده کمک مهمی به ایجاد اشتغال در کانادا نماید. البته کمی پیش از این اظهارات اولیور، آژانس دولتی "آمار کانادا" پذیرفت که در محاسبه جدیدترین آمار اشتغال کشور دچار اشتباه شده و گفت که در ماه جولای تنها 200 شغل جدید ایجاد شده است. آماری که موجب ناامیدی بسیاری از کارشناسان گردیده است. در باره بازار مسکن اولیور تاکید می کند که دولت کانادا با دقت روند این بازار را تحت نظارت داشته و او در حاضر نگران چرخشی منفی در بازار مسکن نیست.


منبع : ایرانتو


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">