Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

تاثیر کاهش ارزش دلار کانادا بر توریسم

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ


ایرانتو: با وجود اینکه تصور می شد با نزول ارزش دلار کانادا در یکسال گذشته صدمه ای جدی بر رونق تعداد توریستهای کانادایی که به آمریکا میروند وارد آید، اما به نظر می رسد که تاثیر این کاهش چندان عمده نبوده است.

پژوهش جدیدی که از سوی بی ام او کاپیتال مارکت منتشر شده نشان می دهد که تردد روزانه در مرز جنوبی کانادا در مقایسه با رونق تاریخی سال گذشته کاهشی 7 درصدی را نشان می دهد.

این در حالیست که طی سال 2013 ارزش دلار کانادا در مقابل دلار آمریکا 11 درصد سقوط کرده و عملا از قدرت مالی کاناداییهایی را که قصد مسافرت به آمریکا را داشته اند کاسته شده است. علاوه بر آن طی این مدت قیمت بنزین هم افزایش چشمگیری داشته که مخارج سفر را بالا برده است.

تعداد کاناداییهایی که ظرف دوازده ماه گذشته از آمریکا بازدید کرده اند حدود 55 میلیون نفر برآورد می شود که سه برابر آمریکاییهایی است که در مدت مشابه وارد کانادا شده اند.

گزارش بی ام او می گوید تعداد آمریکاییهای بازدیدکننده طی یکسال گذشته به نحو کم سابقه ای کاهش یافته است. بر اساس برآوردها کاناداییها سالانه حدود 20 میلیارد دلار در فروشگاهها، رستورانها، فرودگاهها و دیگر مراکز تجاری آمریکا هزینه می کنند.


منبع : ایرانتو


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">