Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

در طی سالیان گذشته، روش تخصصی استان کبک به عنوان تنها روشی که نیاز به زبان فرانسه دارد شناخته شده است. اما از آنجا که در کشور کانادا هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی مورد نیاز بوده و هر دو زبان به عنوان زبان رسمی مورد استفاده قرار می گیرند در طی چندین ماه گذشته شاهد بروز تغییراتی در سیستم پذیرش بعضی از استانها و تمایل آنها به مهاجرانی که دانش فرانسه دارند، بوده ایم.

در تمام روش های مهاجرتی نیروی متخصص کانادا اعم از فدرال و استانی زبان فرانسه می تواند به عنوان زبان اول و یا زبان دوم معرفی گردد که به طبع در صورت ارایه مدرک به عنوان زبان دوم می تواند امتیاز بیشتری را برای متقاضی به همراه داشته باشد.

با توجه به اتمام فرصت اقدام برای کبک در سال جاری شاید افرادی با دانش زبان فرانسه وجود داشته باشند که تصور می کنند راه قطعی دیگری برای اقدام در اختیار ندارند. ولیکن خوشحالیم که به اطلاع تمامی شما عزیزان برسانیم که استان های انتاریو و نیوبرانزویک روش های جدیدی برای اشخاصی که علاوه بر زبان انگلیسی به زبان فرانسه تسلط دارند در نظر گرفته اند که با اعطای قبولی استانی باعث انتخاب افراد در سیستم ورود پیشتاز ( Express Entry) می گردند.

سطح زبان فرانسه مورد نیاز برای این روش ها حداقل نمره TEF به شرح ذیل می باشد:

مهارت گفتاری: ۳۴۸-۳۱۰ مهارت شنیداری: ۲۷۹-۲۴۹ مهارت نوشتن: ۳۴۸-۳۱۰ مهارت خواندن: ۲۳۲-۲۰۷

سطح زبان انگلیسی مورد نیاز برای این روش ها حداقل نمره IELTS GENERAL به شرح ذیل می باشد:

مهارت گفتاری: 5.5 مهارت شنیداری: 5.5 مهارت نوشتن: 5.5 مهارت خواندن

منبع : west pass

مانی اردر





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۱
مهدی قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">