Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

درباره کانادا

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ

کانادا دومین کشور بزرگ جهان با ۹.۲۱۵.۴۳۰ کیلومتر مربع وسعت و سی و سه میلیون نفر جمعیت ، یکی از زیباترین کشورهای جهان می باشد. کانادا کشوری با نظام پادشاهی مشروطه مبتنی بر دموکراسی پارلمانی است. ملکه دارای مقامی تشریفاتی است و نخست وزیر بالاترین مقام رسمی کشور می باشد. کانادا از ده ایالت و سه ناحیه تشکیل گردیده که دارای دولتهای محلی تحت حاکمیت مرکزی دولت فدرال کانادا می باشد، از نظر جغرافیایی کانادا به پنج منطقه اصلی به نامهایCentral, West Coast, Atlantic Prairies, North, تقسیم گردیده.
پایتخت این کشور اتاوا و بزرگترین شهرهای آن به ترتیب تورونتو، مونترال، ونکوور میباشد. تورونتو با پنج و نیم میلیون جمعیت بزرگترین شهر کانادا است. مونترال مرکز ایالت کبک، بزرگترین شهر فرانسوی زبان جهان پس از پاریس می باشد. ونکوور در غرب کانادا زیباترین و بهترین شهر جهان به انتخاب سازمان ملل متحد است. اکثر شهرهای پر جمعیت کانادا در حاشیه ۲۵۰ کیلومتری مرز این کشور با ایالات متحده آمریکا (که با هفت هزار کیلومتر طولانی ترین مرز بدون دفاع میان دو کشور در جهان است) واقع گردیده اند. کانادا کشوری بسیار ثروتمند و دارای بالاترین نرخ رشد اقتصادی در بین کشورهای صنعتی جهان است. کانادا دارای منابع عظیم شناخته شده نفت و گاز و همچنین بزرگترین صادر کننده مواد معدنی در جهان می باشد. رتبه های اول تا پنجم جهان در زمینه تولید اورانیوم، روی، نیکل، تیتانیوم، آلومینیوم، مس، طلا، سرب و نقره متعلق به کانادا است. در زمینه کشاورزی کانادا با توجه به دارا بودن یک پنجم آبهای شیرین جهان و نیز دشتهای وسیع و حاصلخیز بزرگترین تولید کننده مواد غذایی، سبزیجات، گوشت، فرآورده های لبنی در جهان می باشد. کانادا سالهاست از طرف مجامع جهانی به عنوان بهترین کشور دنیا انتخاب می شود. برگزیدگان بیش از دویست ملیت جهان جامعه مرفه امروز کانادا را تشکیل داده اند. سطح بالای زندگی، آمار پائین جرم و امنیت بالا، آموزش رایگان تا عالی ترین سطوح، بیمه درمانی فراگیر،‌طبیعت زیبا و ترکیب چند فرهنگی کانادا زمینه بسیار مناسبی را برای شروع یک زندگی جدید و عالی بدون هرگونه تبعیض از نظر نژاد، ملیت، مذهب و جنسیت فراهم نموده است.


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">