Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین


ایرانتو: دولت کانادا قصد دارد به منظور جلوگیری از خروج دارندگان پاسپورت کانادا از کشور به منظور پیوستن به گروههای تندرو و نبرد در جنگهای خارجی قدمهای جدیدی را بردارد. دولت نه تنها از هویت یکصد و سی نفر از کسانی که در خارج بوده و در فعالیتهای مرتبط با تروریسم مشارکت داشته اند آگاهی دارد، بلکه هشتاد نفر از "مسافران تندرویی" که به کانادا بازگشته اند را هم شناسایی نموده است.

لزوم برنامه دولت از ماجراهای پیرامون دو کانادایی، دو برادر اهل کالگاری، که تصور می شود در صفوف گروه "دولت اسلامی" جنگیده اند آشکار می شود.

این دو برادر، کولین و گریگوری گوردون، نه تنها برای شرکت در جبهه گروههای اسلامی به خاورمیانه رفته اند، بلکه محل اقامت مشترکی با سه کانادایی جنگجویی که در نبردهای یکساله گذشته کشته شده اند داشته اند.

این سه نفر عبارتند از دامیان کلرمونت، که در ژانویه گذشته در سوریه کشته شد، سلمان اشرفی که در نوامبر گذشته در یک عملیات انتحاری جان خود را از دست داد، و فرح محمد شیردن که اوایل این ماه در عراق به قتل رسید.

هر سه آنها از کالگاری می آیند. اما این گروه پنج نفره تنها بخش کوچکی از گروه یکصد وسی نفری مذکور را تشکیل می دهد. کسانی که اکنون در گروههایی مانند "دولت اسلامی"، "جبهه النصره" سوریه و "الشباب" سومالی فعالیت می کنند.

دولت کانادا اکنون برنامه ای برای "دخالت زودهنگام هدفمند" را در نظر دارد تا پیش از آنکه جوانان به سوی تندروها تمایل پیدا کرده و به جهادیها بپیوندند، آنان را هدایت کند. همانطوریکه که آژانس "امنیت عمومی کانادا" در گزارشش، که جمعه منتشر شد، آورده است "این پدیده که افراد کشور محل اقامت خود را ترک کرده تا در جنگهای خارجی مشارکت کنند خاص کانادا نیست. با اینحال، تهدیدی که این مسافران تندرو هم نسبت به موطن خود و هم نسبت به دیگر کشورها ایجاد می کنند جدی بوده و نیازست تا با آن مقابله شود".

نگرانیها تنها ناشی از این امر نیست که تندروهایی که متولد این کشورند در جنایاتی که توسط گروههایی مانند "دولت اسلامی" انجام می گیرد سهیمند. مشکل جدی تر اینجاست که آنها روزی باز خواهند گشت و احتمالا در خاک کانادا به فعالیتهایی که به نحوی با عملیات تروریستی مرتبط است دست خواهند زد. البته در گزارش فوق تاکید شده است که همه "مسافران تندرو" پس از بازگشت به کانادا به تهدیدی امنیتی مبدل نخواهند شد اما آنها هم ممکن است به رادیکالیزه شدن دیگران کمک کنند.

بنابر این گزارش جوانانی که هنوز از مرز اعمال خشونت نگذشته اند یکی از اهداف برنامه دولت خواهند بود. "با استفاده از کمک افراد معتمد محلی و دیگر منابع در دسترس برای مشاوره و راهنمایی، تلاش خواهد شد که از تاثیر ایدئولوژیهای تندرو و خشونت گرا بر این افراد کاسته شود".


منبع : ایرانتو


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">