Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

سه شهر کانادا در لیست بهترین ده شهر دنیا

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ق.ظ

سه شهر کانادا در زمره لیست بهترین ده شهر دنیا، که هر سال از سوی هفته نامه اکونومیست منتشر می شود، قرار گرفتند. ونکوور، تورنتو و کلگری به ترتیب در رتبه های سوم، چهارم و پنجم این لیست با اهمیت را، که 140 شهر را رده بندی کرده، به دست آورده اند. اکونومیست می گوید این رده بندی بر اساس پنج شاخص ثبات و امنیت، بهداشت، فرهنگ و محیط زیست، آموزش، و زیربنا تبیین شده و بهترین و بدترین شهرها را برای زندگی مشخص می کند.

در این رده بندی شهرهای ملبورن استرالیا و وین اتریش مقام های اول و دوم را کسب کرده اند و پس از سه شهر کانادا آدلاید استرالیا، سیدنی استرالیا، هلسینکی فنلاند، پرت استرالیا و اوکلاند آمریکا قرار دارند. رویهمرفته این رده بندی نشان می دهد که شهرهای متوسط کشورهای ثروتمند که تراکم جمعیتی کمی دارند رتبه های بالای جدول را به خود اختصاص داده اند.

مقام ممتاز ونکوور بیشتر بخاطر امتیاز بالایی که زمینه ثبات و امنیت کسب کرده می باشد. بنابراین گزارش ونکوور پس از یک دهه نزول مستمر در آمار جنایت، در سال 2013 شاهد کاهشی تاریخی در تعداد قتلها بود که نرخ قتل در این شهر را به 1.5 نفر به ازای هر یکصد هزار نفر رسانده است. برهمین مبنا تعجب انگیز نیست اگر بدانیم که در رتبه های پایینی جدول شهرهایی مانند کیف، تریپول و دمشق (رتبه آخر) را قرار دارند. شهرهایی که آمار قتل و جنایت در آنها بسیار بالاست. 


منبع : ایرانتو


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">