Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین


ایرانتو: تعداد رو به رشدی از شهرستانها و جوامع غیر شهری کانادا به منظور حفظ جمعیت کاهنده خود، تقویت اقتصاد محلی و تأمین نیروی کار لازم مشتاق به جذب مهاجران جدید می باشند. در سالهای اخیر در حالیکه اندک اندک نسبت جمعیت مهاجران در کلانشهرها به 25% رسیده، این نسبت در شهرهای کوچکتر از 5% فراتر نمی رود. اینک دو سوم مهاجران در شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور زندگی می کنند که نشان از عدم توازن موجود در پراکندگی مهاجران دارد.

اما اکنون بعضی از این شهرهای کوچک یا جوامع غیرشهری امیدوارند که این تناسب و روند را تغییر داده و متناسب با نیازهای بازار کار خود موفق به جذب مهاجران جدید شوند. این جوامع تلاش می کنند در جریان مشاوره با دست اندرکاران برنامه های مهاجرتی ایالتی طرحهایی را برای تضمین موفقیت در این زمینه را در این برنامه ها بگنجانند. یکی از معیارهای بررسی در خواست مهاجرت تحت لوالی برنامه های مهاجرتی ایالتی مقصد نهایی متقاضی می باشد، البته در کنار دیگر معیارها. این امر به شهرهای کوچک و جوامع غیر شهری این فرصت را داده تا منابع خود را به منظور جذب بهترین و کارآمدترین مهاجرین متمرکز نمایند.

"موردن" یکی از نمونه های چنین شهرستانهاست. یک شهر کوچک با هشت هزار نفر جمعیت که در 112 کیلومتری جنوب غربی ویننیپگ، مرکز ایالت مانیتوبا واقع می باشد. با نرخ بیکاری 3.1% این شهر اکنون با چالش یافتن نیروی کار جدید مواجه است. این شهر اکنون طرحی را در دست اجرا دارد که طی آن از تلاش کارفرمایان برای استخدام مهاجران حمایت به عمل می آورد. داوطلبان برای استفاده از مزایای مهاجرتی این طرح می بایستی از طریق "برنامه کاندیداهای مهاجرت ایالت مانیتوبا" تقاضای خود را ارائه دهند.

نمونه دیگر شهرستان سیمکو واقع در شمال تورنتو است که فعالانه در جذب نوآمدگان می کوشد.این شهرستان که صنعت اصلی آن دامداری است، در سالهای اخیر شاهد ورود سالانه حدود 650 نفر مهاجر بوده است. اما ساندرا لی مدیر پروژه "همکاری مهاجرتی منطقه" تذکر می دهد که که روند حرکت از شهرهای بزرگ ب شهرستانهایی مانند سیمکو همچنان رو به رشد بوده است.

رویهمرفته می توان گفت که اینک شهرهای کوچک و جوامع غیرشهری بیش از آنکه به حرکت داخلی مهاجران از شهرهای بزرگ به سوی این جوامع امید ببندند در صدند تا مستقیما به جذب مهاجر بپردازند. با رکود جمعیتی ای که این جوامع و شهرستانها به آن مبتلا شده اند آنها بیش از پیش به مهاجران روی آورده اند. فرصتهای شغلی این جوامع نیازمند نیروی کار ماهری است که بخش مهمی از آن می بایستی توسط مهاجران با استعداد تأمین گردد.


منبع : ایرانتو


برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">