Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین


کانادا قرار است سیستم بانک اطلاعاتی در مورد شرایط متقاضیان علاقه مند را برای کارفرمایان راه اندازی کند. کریس الکساندر وزیر مهاجرت گزارش سالانه خود را روز دوشنبه به مجلس تحویل داد.

در این گزارش وی اعلام کرد که اتاوا بین ٢٤٠ تا ٢٦٥ هزار مهاجر را در کانادا می پذیرد. این تعداد بدون تغییر و مشابه سال جاری است. از این تعداد ٦٣ درصد در کتگوری اقتصادی ، ٢٦,١ درصد فامیلی و ١٠,٩ به پناهندگان و دیگر کتگوری ها تعلق می گیرد.

الکساندر گفت در حالی که کانادایی ها اولویت اول را برای انتخاب کار دارند ، قرار دادن مهاجران تازه در مکان مناسب مورد نیاز ، در رونق دراز مدت اقتصادی کانادا از اهمیت خاصی برخوردار است.

سیستم بانک اطلاعاتی از اول ماه ژانویه ٢٠١٥ آغاز بکار خواهد کرد. کریس الکساندر گفت که قرار است که تعداد پذیرش در کتگوری تجربه کانادایی و برنامه استانی افزایش پیدا کند. کتگوری تجربه کاری از ١٠ هزار نفر به ١٥ هزار و برنامه استانی از ٤١ هزار به ٤٧ هزار نفر افزایش می یابد.

وی همچنین افزود که در سال ٢٠١٣ برای جلوگیری از سوء استفاده از سیستم نیروی کار موقت ما هزینه ای برای کارفرماها تعیین کردیم و زبان انگلیسی را هم برای متقاضیان جزو الزامات قرار دادیم.


منبع : ایرانتو

برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">