Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

آمار منتشر شده از سوی اداره آمار کانادا بیانگر کاهش نرخ بیکاری به رقم 6.6 % در پایان ماه فبریه 2017 است. این رقم معادل کمترین نرخ بیکاری در کانادا ظرف یک دهه گذشته می باشد.

آمارها نشان می دهد بر طبق  آخرین سرشماری انجام شده در ماه فبریه ، 15000 فرصت شغلی جدید ایجاد شده است و این آمارها تمام پیش بینی های گذشته کارشناسان رو زیر سوال برده است. از آن مهمتر افزایش 105000  شغل تمام وقت در این ماه می باشد که این رقم بهترین نرخ از سال 2006 به این طرف است.



در یک سال منتهی به فبریه 2017 کانادا موفق به ایجاد 288000 فرصت شغلی جدید شده است که بیانگر اقتصاد پویا و قوی در 12 ماه گذشته می باشد. چندی پیش کارشناسان شرکت BLOOMBERG پیش بینی کرده بودند که در این ماه 5000 فرصت شغلی از دست خواهد رفت و نتایج واقعی نشان میدهد که کارشناسان در زمینه پیش بینی وضعیت اقتصادی و بازار کار کانادا در اشتباه بوده اند.

از لحاظ نرخ بیکاری در استانها، استان های بریتیش کلمبیا ، ساسکاچوان و منیتوبا دارای نتایج مطلوب بوده اند و با کاهش نرخ بیکاری روبه رو شده اند. این در حالی است که استان های نواسکوشیا و نیوفاندلند شاهد افزایش نرخ بیکاری در ماه گذشته بوده اند. در بقیه استانها نرخ بیکاری ثابت بوده است.

در ماه  ژانویه 2017 نیز شاهد ایجاد 48300 فرصت شغلی جدید بودیم که اگرچه رقم کمتری نسبت به این ماه می باشد اما نشان دهنده روند صعودی ایجاد شغل در کانادا از ماه اگوست 2016 به این طرف است. کانادا بیشترین افزایش فرصت های شغلی در 6 سال گذشته را در 4 ماه آخر 2016 تجربه کرده است که 108000 متقاضی سر کار جدید در سال 2017 رفتند. آخرین باری که این تعداد شغل ایجاد شده بود به 4 ماهه دوم سال 2010 باز می گردد. در کل این آمارها نشان دهنده نقطه عطفی در اقتصاد کانادا می باشد و در آینده باید شاهد دوره از پویایی در کانادا باشیم.


منبع : آدیونا

مانی اردر



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">