Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین


ایرانتو: مدیر آژانس ضد جاسوسی کانادا می گوید کاناداییهایی که به "دولت اسلامی" و دیگر گروههای تروریستی ملحق شده اند اکنون به تهدیدی برای امنیت ملی کشور تبدیل شده اند.

میچل کولومبه می گوید اعضای غربی گروه "دولت اسلامی" احتمالا پس از اینکه به عناصری تندروتر و رادیکالتر تبدیل می گردند به موطن خود باز خواهند گشت و از اینرو به خطری حتی جدی تر بدل خواهند شد.

او در مقاله ای که در گلوب اند میل منتشر کرده می نویسد "واضحترین تهدید امنیتی اکنون از سوی تندروهایی است که باز می گردند". او همچنین اضافه می کند که حتی اگر تندروهای کانادایی به کشور بازنگردند، هنوز می توانند به شهرت بین المللی کشور ضربه بزنند.

کولومبه مدعیست با اینکه اکثریت بزرگی از مسلمانان کانادایی که او با آنها سر و کار داشته ایدئولوژی گروه "دولت اسلامی" را رد می کنند اما این گروه و دیگر سازمانهای تندرو توانایی خود در جذب جوانان را نشان داده اند.

"اکنون برای افکار عمومی هم آشکار شده است که حدود یکصد کانادایی کشور را به منظور حمایت یا کسب آموزش از گروههای تروریستی ترک کرده اند. بیشتر آنها مرد هستند اما شماری از زنان هم در میان آنها می باشند. همچنین بعضی از آنها مهاجر بوده و برخی هم در شمار متولدین کانادا قرار دارند".

گروه "دولت اسلامی" از شبکه های اجتماعی و فیلم های تبلیغاتی برای تشویق غربیان به ملحق شدن به جهاد مسلمانان استفاده می کنند. کولومبه می گوید رهبران "دولت اسلامی" تلاش می کنند تا از جنگجویان مذهبی چهره ای رمانتیک ارائه کنند، اما "خوشبختانه بیشتر مردم می دانند که قتل مردم و مرگ برای چنین اهدافی به هیچوجه رمانتیک نیست".

او با اشاره به هژده توطئه تروریستی خنثی شده در تورنتو می گوید کانادا نسبت به حمله از سوی تندروها مصونیتی ندارد. او تاکید می کند "کانادا نباید تصور کند که هرگز عملیات تروریستی ای با تلفات عظیم در این کشور رخ نخواهد داد".

منبع : ایرانتو

برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">