Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین


بر اساس گزارش سال 2017 شاخص خوشبختی در جهان ، مردم کانادا یکی از خوشبخت ترین مردم در جهان می باشند. یکی از مهمترین دلایل ذکر شده برای موفقیت کانادا ، داشتن اقوام و فرهنگ های گوناگون ذکر شده است.

همچنین بد نیست بدانید که کانادا در این گزارش در رتبه ای بالاتر از کشورهای  مثل نیوزیلند، استرالیا، آمریکا و انگلیس قرار دارد.

طبق سالهای گذشته کشورهای اسکاندیناوی در صدر جدول حضور دارند. این کشورها به ترتیب نروژ، دانمارک و ایسلند هستند. سوییس و فنلاند در رتبه های 4 و 5 جا گرفته اند.


کشورهای با فرهنگ های متفاوت همانند کانادا موفق شده اند از نظر اجتماعی با بکار گرفتن برنامه های فرهنگی گوناگون امتیاز بالایی دریافت کنند. همچنین نکته مشهود در این گزارش به نقل از یکی از نویسندگان آن آقای جان هلویل از دانشگاه بریتیش کلمبیا این است که ثروت به معنای خوشبختی کشور نیست و فاکتورهای انسانی در این خوشبختی بسیار بیشتر دخیل هستند.

کشور نروژ در فاکتورهایی نظیر آزادی، سخاوت، صداقت، سلامت، درآمد و دولت گردانی امتیاز بالا دریافت کرده است. در گزارش همچنین ذکر شده است که کشور نروژ با جمع آوری در آمد حاصل از نفت و سرمایه گذاری آن در پروژه های بلند مدت برای کشور خود را از آسیب ها و تنش های حاصل از کاهش نفت دور نگه داشته است.

ثروت البته همچنان از فاکتورهای تعیین کننده در این گزارش است زیرا که بیشتر کشورهای در قعر رتبه بندی این گزارش همگی از مشکلات اقتصادی رنج می برند.


منبع : آدیونا

مانی اردر




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">