Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین


در جدیدترین گزارش اداره مهاجرت استان منیتوبا که در تاریخ 17 آگوست 2016 منتشر شد، نتایج برنامه کار آفرینی منیتوبا از تاریخ 1 می  2016 ( 12 اردیبهشت 1395) تا 31 جولای 2016 ( 10 مرداد 1395) اعلام گردید.

 در طی این دوره برای 130 نفر ( 10 دعوتنامه در هفته)  دعوتنامه جهت اقدام از طریق برنامه کار آفرینی منیتوبا صادر شد. از این 130 متقاضی ، 69 متقاضی در مدت تنها 1 هفته موفق به دریافت دعوتنامه شده اند.

حداقل امتیاز قبولی در این طی این 2 ماه 82 بوده است. برای اینکه تصور بهتری از این امتیاز داشته باشید یک متقاضی با شرایط زیر را در نظر بگیرید:

  • سن بین 30 تا 45 سال
  • دارایی بین 350 تا 500 هزار دلار کانادا
  • دارای مدرک زبان آیلتس با نمره 4.5
  • حداقل 10 سال سابقه کار
  • حداقل 3 سال سابقه کسب و کار شخصی و یا ثبت شرکت یا جواز کاری
  • انجام یک سفر اکتشافی 7 روزه به استان منیتوبا

فردی با شرایط بالا امتیاز 83 را اخذ و میتواند در برنامه شرکت کند.

نکته قابل توجه در این دوره این است که 17% دعوتنامه های صادر شده متعلق به متقاضیانی که از ایران اقدام کرده اند می باشد. این بدین معنی است که در این دوره تعداد 23 نفر متقاضی ایرانی موفق به دریافت دعوتنامه شده اند. طبق روال گذشته کشور چین با  53 % متقاضی در رتبه اول قرار دارد و سپس کشورهای ایران با 17 % و هند با 9 % در رتبه های دوم و سوم می باشند.

همچنین در همین دوره 104 نفر در برنامه قبول شده اند و وفق به دریافت ویزا اقامت دائم کانادا شده اند.

در چارت زیر می توانید نتایج دوره اخیر را مشاهده کنید:


برنامه کار آفرینی منیتوبا از محبوب ترین برنامه های مهاجرتی کانادا می باشد که کار آفرینان زیادی را از سراسر جهان و البته ایران به خود جلب کرده است.

مهمترین دلیل محبوبیت این برنامه در وهله اول صدور اقامت دائم در لحظه ورود به کانادا و در وهله دوم هزینه مناسب برنامه نسبت به دیگر برنامه های کار آفرینی استان های دیگر کانادا و برنامه های سرمایه گذاری می باشد.


منبع : آدیونا

مانی اردر


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
مهدی قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">