Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ق.ظ

یکی از راه‌های دریافت اقامت کانادا، برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی است. این برنامه جهت توسعه و تولید اشتغال در کانادا با جذب سرمایه، افراد با تجربۀ تجاری و توان مدیریتی به وجود آمده است.

اگر شما نتوانسته‌اید از راه‌های دیگر به خاطر سن بالای ۳۵ سال و مشمول شدن به سربازی فرزند پسر و نداشتن آیلتس ۷به بالا و... به کانادا مهاجرت کنید، می‌توانید از طریق مهاجرت سرمایه گذاری و کارآفرینی که در زیر بیان شده است، ویزای اقامت دائم که به پاسپورت کانادایی می‌رسد، دست پیدا کنید.

سوالی که بسیاری از هموطنان از ما تلفنی یا از طریق فرم ارزیابی یا وبلاگ پرسیده‌اند، اینست که کدام کشور ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه مهاجرت را دارد، چون معمولا با بسیاری از وکلا صحبت نموده‌اند و با حجم انبوهی از اطلاعات مواجه شده‌اند که تصمیم گیری را برایشان سخت نموده است، ما در زیر دلایل مهاجرت به کانادا را برای این دسته از سرمایه گذاران بیان می‌کنیم:

الف- کانادا در حال حاضر ارزان‌ترین روش مهاجرتی را از طریق استانی دارا می‌باشد، اگر مقایسه کنیم، می‌بینیم که: در حال حاضر مهاجرت سرمایه گذاری استرالیا حدود ۸۰۰ هزار دلار، آمریکا بین ۵۰۰ تا یک میلیون دلار (که با احتساب پرداخت حقوق ۷کارمند طی ۵ سال این رقم به دوبرابر می‌رسد) و ویزای اتحادیه اروپا (مجارستان و بلغارستان و..) در حدود ۱۲۵هزار یورو می‌باشد. کانادا با سپرده گذاری ۱۰۰هزار دلاری (برمبنای دلارکانادا) روشی سودمند خواهد بود.

ب- شما و خانواده‌تان در کانادا از بیمه خدمات درمانی رایگان تا آخر عمر برخوردار خواهید بود. البته اگر مشغول به کار شوید، می‌توانید بیمه درمان کامل دندان را داشته باشید.

ج- تمام فرزندانتان از تحصیل رایگان برخوردار خواهند بود. بسیاری از دانشگاه‌ها به شما بورس و وام (اگر مقیم باشید و نه دانشجوی بین المللی International Student) تعلق می‌گیرد. در حال حاضر مثلا تحصیل در رشته فیزیک در دانشگاه کونکوردیا در شهر مونترال برای یک فرد مقیم رایگان و ماهیانه ۵۷۰ دلار کمک تحصیلی به فرد داده می‌شود.

ه- تعداد زیادی از ایرانیان در شهرهای تورنتو، ونکوور، مونترال، ساسکاچوان، کلگری و نیوبرانزویک زندگی می‌کنند.

برای خرید مانی اوردر اینجا کلیک کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">