Code Center Code Center

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

مانی اوردر money order

سفارش مانی اردر و پرداخت آنلاین

چشم انداز مهاجرت به کانادا در سال جدید ۲۰۱۶

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ


در سال گذشته کانادا سیستم جدید مهاجرتی را در پیش گرفت که پایه روند مهاجرت به کانادا در سال 2016 بود. در گذشته روش های مهاجرتی متعددی وجود داشت که هر روش برای پرونده های مختلف متقاضیان مناسب بود. اما با روش جدید تمام متقاضیان از یک سیستم واحد به نام “ورود سریع” (Express entry) اقدام می کنند که در این سیستم به افرادی که امتیاز های بالاتری دارند اقامت دائم اعطا می شود.


مهاجرت از طریق روش ورود سریع (Express Entry) در سال 2016

در سال قبل دولت فدرال کانادا سیستم ورود سریع که متقاضیان را بر اساس توانایی و مهارت هایشان امتیاز بندی می کرد، را راه اندازی نمود. در این روش چند بار در سال قرعه کشی انجام می شد و متقاضیانی که بیشترین امتیاز ها را داشتند انتخاب می شدند. حداقل امتیاز انتخابی در هر دوره متفاوت بود که شاهد بالا رفتن و پایین آمدن حداقل امتیاز انتخاب شدگان در طول سال بودیم. مهمترین فاکتوری که در این سیستم قبولی متقاضیان را تضمین می کرد، پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی بود که تنها با این فاکتور، متقاضی 600 امتیاز از حداکثر 1200 امتیاز را کسب می نمود. البته شایان ذکر است برای قبولی در سیستم “ورود سریع کانادا” حتما نیاز به داشتن پیشنهاد کاری نیست و بسیار از متقاضیان تنها با امتیاز هایی که از ملاک های دیگر کسب کردند موفق به اخذ اقامت دائم کانادا گردیدند.

بر اساس آمار های سازمان مهاجرت کانادا، حداقل امتیاز قبولی در “ورود سریع” از ماه اکتبر به بعد مرتبا کاهش یافت به نحوی که از 489 امتیاز به 484، و سپس به 472 و نهایتا به 461 امتیاز کاهش یافت. شمار متقاضیان برای این برنامه رو به افزایش است و پیش بینی می شود که در سال جدید میلادی به شمار بیشتری از متقاضیان اقامت دائم اعطا شود. با به نتیجه رسیدن پرونده متقاضیانی که در برنامه های قبل از “ورود سریع” اقدام نمودند، پیش بینی می شود که امسال دولت فدرال کانادا شمار بیشتری را در هر نوبت قرعه کشی قبول نماید.

مهاجرت از طریق برنامه ای استانی (PNP) در سال 2016

هر استان برنامه مهاجرتی مخصوص به خود را اجرا می نماید که با نام “برنامه انتخاب استانی” شناخته می شود. با وجود اینکه هر شخص می تواند به تنهایی برای برخی از برنامه های انتخابی استانی اقدام نماید، اما در سال گذشته (2015) بسیاری از استان ها برنامه شان را با سیستم فدرال تطبیق دادند، به این معنا که متقاضیان مهاجرت به کانادا باید از طریق سیستم “ورود سریع” (اکسپرس اینتری)  اقدام نمایند.

در بعضی از استان ها برنامه ی مهاجرتی انتخابی آن ها به قدری پرطرفدار بود که به این علت برنامه مهاجرتی آن ها به مدت بسیار کوتاهی باز ماند. ساسکاچوان برنامه ی مهاجرتی نیروی متخصص خود را در سال پیش چهار مرتبه باز کرد که در هر نوبت ظرفیت برنامه تنها طی چند روز پر شد و تنها کسانی که از قبل پرونده خود را آماده کرده بودند توانستند به محض باز شدن برنامه اقدام نمایند، موفق به ارسال پرونده و گرفتن شماره پرونده (فایل نامبر) خود شوند. به همین علت به متقاضیان مهاجرت خود پیشنهاد می کردیم تا از قبل پرونده خود را کامل کنند.

مهاجرت به کانادا در سال 2016: مهاجرت به استان کبک

دولت کبک از 18 ژانویه 2016 شروع به قبول دور جدیدی از فایل های نیروی متخصص خود خواهد کرد. همچنین متقاضیان مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری، تا تاریخ 29 ژانویه 2016 جهت ارسال پرونده های خود فرصت خواهند داشت.

برنامه مهاجرت والدین، پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها به کانادا

این برنامه بسیار پرطرفدار، از تاریخ 4 ژانویه 2016 بازگشایی خواهد شد. تحت این برنامه والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ های شهروندان و افراد مقیم کانادا واجد شرایط اقامت دائم کانادا می باشند.


منبع : آدیونا

مانی اردر




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">